روش ایجاد تبلیغات در میان نوشته‌ها در وردپرس به صورت حرفه‌ای


نویسنده:
شنبه 13 آذر 1400
تبلیغات در نوشته‌ها

وبسایت‌های مختلف برای ایجاد تبلیغات در نوشته‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. تبلیغات رکن اصلی هر کسب‌وکاری است. اگر صاحب یک وبسایت خبری و یا آموزشی هستید قطعا تا کنون پیشنهادهای زیادی برای تبلیغات در میانه نوشته‌هایتان دریافت کرده‌اید. اگر نمی‌دانید چه روش‌هایی برای اینکار وجود دارد حتما این مقاله را تا آخر دنبال کنید.

چه زمانی باید تبلیغات را در میان پست‌ها قرار دهیم؟

شاید اولین سوال این باشد که زمان تبلیغات در نوشته‌ها را چگونه باید تعیین کرد. در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم که بهترین زمان برای قرار دادن تبلیغات زمانی است که ترافیک سایت شما از شرایط مطلوبی برخوردار باشد. با توجه به تجربه شخصی قرار دادن یک تبلیغ بعد از دو یا سه پست در نوشته می‌تواند ارزشمند باشد. همچنین می‌توانید در پست‌های بعدی هم این موضوع را تکرار کنید.

قرار دادن تبلیغات در نوشته‌ها می‌تواند در آمد خوبی را برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد. سعی کنید به طور تقریبی بعد از هر 400 کلمه یک لینک به تبلیغ مورد نظر خودتان قرار دهید تا از خستگی بیش از حد کاربر جلوگیری شود.

درج تبلیغات بین پست ها با استفاده از افزونه:

تبلیغات در نوشته‌ها

قرار دادن لیست پست به شما امکان می‌دهد یک تبلیغ بین پست‌های صفحه اصلی خود یا هر آرشیو دیگری قرار دهید. شما می‌توانید مکان را مستقیماً از یک افزونه در وردپرس تنظیم کنید. افزونه‌های زیادی در وردپرس برای اینکار ایجاد شده‌اند یکی از آن‌ها Advanced Ads می‌باشد. Advanced Ads یک افزونه برای مدیریت تبلیغات به صورت کاملا ساده می‌باشد.

این افزونه قدرتمند با انواع تبلیغات از جمله Google AdSense ،Google Ad Manager ،Google DoubleClick for Publishers، DFP کار می‌کند. استفاده از این افزونه می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

پیشنهادی: آشنایی با انواع اصطلاحات در متن تبلیغات گوگل ادوردز

از جمله مزایای دیگر این افزونه این است که Google AdSense Partner، که همه تغییرات فنی را زودتر و با انطباق 100٪ با خط‌مشی‌های Google AdSense اجرا می‌کند.

برای دانلود و نصب این افزونه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


درج تبلیغات در نوشته‌ها با استفاده از کدنویسی در وردپرس:

معمولا زمانی که مبتدیان می‌خواهند یک تبلیغات در میان پست‌های خودشان اضافه کنند از کد نویسی استفاده می‌کنند که بسیار نا کارآمد است. این کار باعث می‌شود که شما اگر بخواهید بعدها تبلیغات مورد نظر خودتان ادیت کنید دچار مشکلاتی شوید. به عنوان مثال اگر مشتری بخواهد یک بخش از تبلیغات فعلی را برایش تغییر دهید باید درگیر پیچیدگی‌های کدنویسی شوید. اما برای اینکار می‌توانید به شیوه زیر عمل کنید.

  1. ابتدا فایل function.php را در یک ویرایشگر مانند sublime text یا visual studio code یا هر ویرایشگر متن دیگری باز کنید.
  2. کد اسکریپت زیر را قبل از تگ “?>” در انتهای این فایل وارد کنید.

3. حالا فایل function.php را آپدیت کنید.

بعد از انجام مراحل گفته شده با تغییر این خط کد می‌توانید موقعیت تبلیغات را در پست تغییر دهید. به عنوان مثال باید تبلیغات را بعد از پاراگراف پنجم قرار دهید تا مقدار آن را با عدد 5 تغییر دهید.

به عنوان مثال:

پیشنهادی: ۳ روش مختلف برای درج انواع تبلیغات در وردپرس

قرار دادن چند آگهی در یک پست:

اگر می‌خواهید چندین آگهی را در یک صفحه پست قرار دهید، مانند آگهی اول بعد از پاراگراف 3 و آگهی دوم بعد از پاراگراف 6، این تغییر را در کد انجام دهید.

پیشنهادی: تبلیغات کلیکی چیست و چگونه می‌توان از آن به‌طور بهینه استفاده کرد؟

سخن آخر:

در این مقاله به دو روش کاملا حرفه‌ای برای ایجاد تبلیغات در میان نوشته‌ها اشاره شد. امیدواریم که این دو روش برای شما بسیار کارآمد بوده باشد. همانطور که گفته شد ایجاد تبلیغات در میان نوشته‌ها می‌تواند برای کسب‌وکار شما بسیار پرسود باشد. برای این کار ‌می‌تواند از روش‌های گفته شده در این مقاله استفاده کنید. اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات مارا از انتقادات و پیشنهادات خودتان آگاه کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

خطای 413 چیست؟ آموزش رفع خطای 413 در وردپرس

در این مقاله به رفع خطای 413 و پیغام Request entity too large می‌پردازیم.

نحوه تغییر رمز عبور وردپرس با استفاده از phpMyAdmin

شاید برای شما هم پیش آمده است که رمز عبور وردپرس خود را فراموش کرده‌ باشید. در این مطلب به...

رازهایی برای افزایش بازدید سایت به صورت ارگانیک

معمولاً در مقالات مختلف برای افزایش بازدید سایت، روش‌های کلی مثل بهبود تجربه کاربری، محتوا و… گفته‌ می‌شود که اجرا...

کاهش حجم فایل‌های JS و CSS | روش فشرده سازی کدها

با این ۳ روش به آسانی فایل‌های JS و CSS سایت خود را فشرده کرده و سرعت وب‌سایت‌تان را افزایش...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید