چرا باید از صفحه ساز المنتور استفاده کنیم؟


نویسنده:
دسته‌ها: افزونه وردپرس
چهارشنبه 13 بهمن 1400
صفحه ساز المنتور

صفحه ساز المنتور از جمله ابزارهای خوبی است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی در وردپرس اقدام به ایجاد صفحات حرفه‌ای کنید. این افزونه طرفداران بسیار زیادی را در دنیا و همچنین در ایران دارد و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو در این مقاله قصد داریم به طور کامل به معرفی این افزونه پرکاربرد بپردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی صفحه ساز المنتور:

همانطور که می‌دانید المنتور یک افزونه رایگان برای ایجاد صفحات مختلف در وردپرس با کشیدن و رها کردن عناصر می‌باشد. در وردپرس یک ویرایشگر پیش‌فرض برای این کار وجود دارد که امکانات زیادی را به شما ارائه نمی‌دهد. اما صفحه ساز المنتور به صورت کاملا حرفه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا صفحات مورد نظر خودتان را در وردپرس با کیفیت مناسب ایجاد کنید.

صفحه ساز المنتور به صورت کاملا انعطاف‌پذیر طراحی شده است. به طوری که کاملا نیاز شما را در رابطه با کدنویسی HTML , css برطرف می‌کند. هنگامی که با استفاده از این افزونه یک صفحه ایجاد می‌کنید می‌توانید یک پیش‌نمایش از آن را همانطور که کاربران آن را می‌بینند مشاهده کنید. این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ برای المنتور به حساب می‌آید.

این افزونه صدها ویجت از پیش ساخته شده را ارائه می‌دهد. با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید به راحتی اقدام به ایجاد عناصری مانند دکمه‌ها، فرم‌ها، جدول قیمت‌گذاری و … کنید. این موضوع باعث افزایش محبوبیت روزافزون این افزونه گردیده است.

پیشنهادی: نحوه طراحی و ساخت صفحه فرود استاندارد با افزونه وردپرس

صفحه ساز Elementor چگونه کار می‌کند؟

حال که تا حد بسیار زیادی با صفحه ساز المنتور آشنا شدیم بهتر است به سوال صفحه‌سازی ELementor چگونه کار می‌کند نیز پاسخ دهیم. Elementor یک سازنده وب‌سایت وردپرس بصری است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با یک ویرایشگر پیش‌نمایش زنده جایگزین می‌کند، بنابراین می‌توانید طرح‌بندی‌های پیچیده را به صورت بصری ایجاد کنید و وب‌سایت خود را به صورت زنده طراحی کنید. البته برای این کار به هیچ عنوان نیازی به کدنویسی نخواهید داشت.

صفحه ساز المنتور

با Elementor می‌توانید طرح‌های زیبا و کاربردی را بدون نیاز به استفاده از کد یا CSS و بدون اتکا به توسعه‌دهندگان برای کمک ایجاد کنید. طرح‌هایی که ایجاد می‌کنید به طور پیش فرض واکنش‌گرا هستند، به این معنی که به طور خودکار در دسکتاپ، تبلت و موبایل عالی به نظر می‌رسند.

پیشنهادی: آموزش ساخت دکمه خروج از حساب کاربری با المنتور

رابط کاربری بصری و مبتدی پسند است، بنابراین شما می‌توانید در عرض چند دقیقه آماده راه اندازی شوید. شما می‌توانید یکی از صدها قالب حرفه‌ای طراحی شده را برای صرفه جویی در زمان وارد کنید و سپس به راحتی آن را با استفاده از کنترل‌های ساده شخصی سازی کنید.

استفاده از افزونه المنتور چقدر هزینه خواهد داشت؟

پلاگین هسته Elementor 100٪ رایگان است و در WordPress.org موجود است.

اگر می‌خواهید ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را اضافه کنید، می‌توانید پلاگین اصلی رایگان را با خرید Elementor Pro گسترش دهید. در ادامه قصد داریم به تفاوت‌های اصلی بین Elementor free و Pro و اینکه کدام نسخه برای شما مناسب است صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

نسخه رایگان صفحه ساز المنتور

در نسخه رایگان صفحه‌سازی المنتور تنها می‌توانید به ویرایشگر بصری، کشیدن و رها کردن(Drag&Drop) و طیف گسترده‌ای از ویجت‌ها و گزینه‌های سبک دسترسی خواهید داشت که می توانید برای طراحی محتوای خود از آنها استفاده کنید. البته اگر هدف شما از نصب این افزونه تنها ایجاد یک وبسایت معمولی است این نسخه برای شما مناسب خواهد بود.

با این حال، اگر می‌خواهید از Elementor برای طراحی کل وب‌سایت خود استفاده کنید، به احتما زیاد به نسخه پرو افزونه صفحه‌ ساز المنتور احتیاج خواهید داشت.

نسخه پرو افزونه صفحه ساز المنتور

Elementor Pro بر اساس ویژگی‌های نسخه رایگان برای ایجاد یک ابزار قدرتمندتر برای طراحان وب و متخصصان طراحی شده است. با Elementor Theme Builder، می‌توانید تمام تم خود را با استفاده از رابط Elementor طراحی کنید، از جمله هدر، پاورقی، قالب‌های پست وبلاگ، صفحات 404 و موارد دیگر. همچنین می‌توانید تنظیمات جهانی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد به راحتی پالت طراحی را برای کل سایت خود کنترل کنید.

صفحه ساز المنتور

پیشنهادی: معرفی بهترین قالب‌های فارسی وردپرس در سال 2021

اگر با استفاده از افزونه ووکامرس اقدام به ایجاد وبسایت مورد نظر خودتان کرده‌اید می‌توانید از Elementor WooCommerce Builder برای ایجاد صفحات خودتان به صورت کاملا انعطاف‌پذیر استفاده کنید. همچنین با استفاده از Elementor Popup Builde نیز می‌توانید برای ایجاد هر نوع پاپ آپی که مد نظر خودتان است اقدام کنید.

ایجاد پاپ آپ کاملا وابسته به هدف خود شما است. شما به صورت کاملا انعطاف‌پذیر به عناصر مختلف پاپ آپ دسترسی خواهید داشت. Elementor Pro علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد از Elementor برای طراحی تمام جنبه‌های سایت خود استفاده کنید، به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های جدید قدرتمندی را نیز می‌دهد که می‌توانید در تمام طراحی‌های خود از آنها استفاده کنید.

برای خرید نسخه پرو المنتور چگونه باید اقدام کنیم؟

نسخه پرو المنتور حدود 49 دلار است که می‌توانید به صورت رسمی از داخل خود افزونه آن را ارتقاء دهید. اما متاسفانه به دلیل وجود مشکلاتی مانند تحریم امکان خرید دلاری برای ایرانی‌ها وجود ندارد. از این رو بهترین گزینه استفاده از سایت راستچین است. شما می‌توانید این افزونه را با یک قیمت بسیار مناسب از طریق لینک زیر دریافت کنید.

پیشنهادی: خرید افزونه المنتور

سخن آخر:

در این مقاله سعی شده به طور کامل به معرفی صفحه ساز المنتور بپردازیم. این افزونه برای کسانی که علاقه‌ای به کدنویسی Html , Css ندارند بسیار کاربردی است و می‌توانید بدون استفاده از کد نویسی و تنها با استفاده از چند با کشیدن و رها کردن اقدام به طراحی صفحات خودتان کنید. اگر علاقه‌مند به طراحی وبسایت بدون استفاده از کدنویسی هستید می‌توانید از افزونه فروشگاه‌ساز ووکامرس استفاده کنید. برای استفاده از آموزش این افزونه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

پیشنهادی: ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی

همچنین این افزونه دارای دو نسخه پرو و رایگان است که در نسخه پرو شما یک سری امکان حرفه‌ای‌تر را در اختیار دارید که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به طراحی صفحات کاربری خودتان کنید. البته استفاده از نسخه رایگان صفحه‌ساز المنتور برای وبسایت‌هایی که بسیار ساده هستند توصیه می‌شود و حتما نیازی به خرید نسخه پرو این افزونه برای کارهای کوچک نخواهد بود. امیدوارم این مقاله بتواند به شما در استفاده از این افزونه تا حد لازم کمک کند. اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات ما را از انتقادات و پیشنهادات خودتان با خبر کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

CloudFlare چیست؟ آموزش نحوه نصب افزونه کلودفلر در وردپرس

استفاده از سرویس cdn می‌تواند سرعت بارگذاری سایت شما را بالا ببرد. cloudflare سرويسي است كه خدمات CDN را ارائه...

نحوه ورود و عضویت با اکانت گوگل در وردپرس

بعد از راه‌اندازی وب‌سایت، نوبت به ساخت یک پنل حرفه‌ای می‌رسد که لازمه‌ی آن پیاده سازی فرم ورود و عضویت...

راهنمای کامل سایزبندی در ووکامرس به صورت گام به گام و تصویری

سایزبندی در ووکامرس کار بسیار ساده‌ای است و به راحتی می‌توان آن را انجام داد. حتما تا کنون به محصولات...

آموزش ساخت و اضافه کردن جعبه نمایش اطلاعات نویسنده در وردپرس

باکس درباره نویسنده در وردپرس می‌تواند به معرفی و اطلاعاتی درباره نویسندگان به کاربران می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید