ارسال پیامک به کاربران در ووکامرس


نویسنده:
دسته‌ها: وردپرس، ووکامرس
چهارشنبه 14 مهر 1400
ارسال پیامک در ووکامرس

در این مقاله به آموزش ارسال پیامک در ووکامرس خواهیم پرداخت. تبلیغات رکن اصلی در هر کسب‌وکاری است. شاید بتوان قرن 21 را قرن تلفن‌های هوشمند نامید. در دنیای امروز که افراد مختلف برای استفاده‌های گوناگون از تلفن‌های همراه خود کمک می‌گیرند باید بتوانید نگاه کاربران در این بازار پرسود را از آن خود کنید. اما باید دقت داشته باشید که همه افراد بتوانند کاملا از تبلیغات شما استفاده کنند.

راه‌حل این مشکل می‌تواند استفاده از پیامک برای تبلیغات باشد. فکر نمی‌کنم در حال حاضر تلفنی یافت شود که از پیامک پشتیبانی نکند.به همین علت می‌توان با استفاده از پیام کوتاه کاربران بسیاری را به سمت کسب‌وکار جذب کرد. اگر شما یک کاربر وردپرس هستید به شما تبریک می‌گویم. چرا که در ادامه این مقاله به معرفی یکی از بهترین افزونه‌های ارسال پیامک در ووکامرس خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک در ووکامرس چگونه امکان پذیر است؟

ووکامرس یکی از افزونه‌های رسمی ارائه شده توسط وردپرس است. بعد از نصب این افزونه برروی وردپرس وبسایت شما تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. با استفاده از این افزونه توانایی فروش هر گونه محصولی را خواهید داشت. باید توجه داشته باشید که این افزونه تنها برروی وردپرس قابل نصب است و برای استفاده از آن باید سیستم مدیریت محتوا خود را به وردپرس تغییر دهید.

برای ارسال پیامک در ووکامرس افزونه‌های بسیار زیادی وجود دارد. شما می‌توانید با جستجو کردن در اینترنت به سادگی یک افزونه در این زمینه بیابید.

معرفی افزونه پیامک ووکامرس:

یکی از افزونه های فارسی مناسب در این زمینه افزونه پیامک ووکامرس است که برای این کار طراحی شده است. افزونه پیامک ووکامرس دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است. با استفاده از این پلاگین محبوب می‌توانید به ارسال پیامک خودتان به صورت انبود و یا تکی بپردازید.در این افزونه امکانات بسیاری معرفی شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. ارسال پیامک در هنگام خرید محصول: از امکانات خوب این افزونه امکان ارسال پیامک به مشتری در هنگام خرید محصول می‌باشد با استفاده از این قابلیت می‌توانید بعد از خرید محصول فاکتور خرید و یا زمان ارسال محصول خودتان را به مشتری اطلاع دهید. همچنین اگر سرویس خاصی را ارائه می‌دهید می‌توانید بعد از انجام خرید مشتری را از آخرین وضعیت سرویس مطلع کنید. حتی می‌توان هنگامی که وضعیت سفارش کالا تغییر کرد به مشتری اطلاعات لازم را ارائه داد.
  2. ارسال پیامک درباره عرضه کالای جدید: همیشه بعد از اینکه یک کالای جدید در فروشگاه قرار می‌گیرد معمولا کارفرماها و فروشندگان دوست دارند مشتریان قبلی را مطلع سازند. با اینکار تاثیر زیادی بر فروش کالای مورد نظر خودشان خواهند گذاشت. یکی از امکانات خوب این افزونه امکان ارسال پیامک درباره عرضه کالای جدید است که موجب افزایش چشمگیری در فروش کالا خواهد شد.
  3. امکان ارسال پیامک به مدیر سایت درباره وضعیت کالا: اگر ادمین یک فروشگاه اینترنتی با هر نوع موجودی هستید و مدیر وبسایت توانایی چک کردن وبسایت را به هر دلیلی ندارد این افزونه می‌تواند برایتان معجزه‌آسا باشد. با استفاده از این افزونه می‌توان بعد از اتمام محصول و یا قبل از اتمام موجودی و حتی بعد از ثبت سفارش برای مدیر وبسایت پیامک را ارسال کرد.
    این افزونه دارای امکانات فراوانی است که در اینجا تنها چند مورد از آنها را ذکر کرده‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین پنل پیامک‌های ایران

مزایای افزونه پیامک در ووکامرس:

این افزونه فارسی دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ارسال پیامک در ووکامرس

مزایا:

  1. کاهش حجم تماس‌های پشتیبانی: استفاده از این افزونه تا حد چشم‌گیری باعث کاهش حجم تماس‌های ورودی شما خواهد شد. با این کار می‌توانید هزینه‌های مربوط به اوپراتور را کاهش داده و در بخش‌های دیگر کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید.
  2. افزایش اعتماد مشتری: با استفاده از این افزونه می‌توانید بعد از انجام هر خرید به مشتری یک پیامک ارسال کنید. این کار تا حد زیادی باعث افزایش اعتماد بین طرفین می‌شود. همچنین می‌توانید به دلخواه خودتان وضعیت تحویل کالا را به مشتریان اعلام کنید. به عنوان مثال زمان ارسال از طریق پست هم به مشتری اطلاع رسانی لازم را انجام دهید.
  3. نصب آسان: یکی دیگر از مزایای خوب این افزونه نصب آسان آن می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی بعد ایجاد فروشگاه خودتان اقدام به نصب این افزونه برروی وبسایت کنید. بعد از افزونه این افزونه اتصال سایت به سامانه فزار پیامک برقرار خواهد شد.
  4. رایگان بودن: این افزونه رایگان است و برای نصب‌ آن نیاز نیست که هیچ هزینه‌ای را پرداخت کنید. همچنین اگر از سرویس پیامکی فراز استفاده کنید و افزونه مکمل آن را نصب کنید. بعد از نصب فراز اس ام اس یک خط خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. که با استفاده از آن می‌توانید بعد از هر خرید اقدام به ارسال پیامک به صورت خودکار نمایید.

طریقه نصب و استفاده از افزونه پیامک ووکامرس:

در ابتدا باید دقت داشته باشید که قبل از نصب این افزونه باید وردپرس را به درستی نصب کنید و همچنین افزونه ووکامرس باید برروی وبسایت شما نصب شده باشد. برای نصب این افزونه می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

استفاده از افزونه در مخزن اصلی وردپرس:

همانطور که گفته شد این افزونه را می‌توانید از طریق مخزن خود وردپرس مورد استفاده قرار دهید. برای استفاده از این افزونه می‌توانید به لینک دانلود افزونه ارسال پیامک در ووکامرس مراجعه کنید. برای نصب این افزونه همچنین می‌توانید به مخزن وردپرس در وبسایت خودتان مراجعه کنید.

برای اینکار به قسمت افزونه‌ها در منوی سمت راست در پنل مدیریت وردپرس مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق گزینه افزودن به افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس دسترسی داشته باشید. کافیست عبارت افزونه پیامک ووکامرس را در قسمت نوار جستجو موجود در این صفحه جستجو کنید تا افزونه‌های زیادی برای شما نمایش داده شود.

همچنین می‌توانید بعد از دانلود افزونه مورد نظر آن را از طریق گزینه افزودن در وبسایت خودتان بارگذاری و فعالسازی کنید.

هدف ما در این آموزش کار با افزونه پیامک ووکامرس است. برای استفاده از این افزونه باید یک پنل پیامکی برای خودتان تهیه کنید. اگر با مفهوم پنل پیامکی آشنا نیستید می‌توانید به مقاله معرفی بهترین پنل پیامکی در ایران | بهترین پنل پیامک سال ۱۴۰۰ مراجعه کنید.

در این آموزش ما از پنل پیامکی فراز اس ام اس استفاده می‌کنیم که یکی از بهترن ارائه دهندگان سرویس پیامک در ایران است. استفاده از این سرویس پیامکی مزایای بسیار زیادی را برای کاربر به همراه دارد. اما باید برای اتصال درگاه پیامکی به وبسایت خودتان باید افزونه مکمل مربوطه را نصب کنید. طریقه نصب این افزونه بسیار ساده است که در ادامه گفته خواهد شد. همچنین می‌توانید برای استفاده از این سرویس و دریافت پنل پیامکی به دکمه قرار داده شده در انتهای همین پارگراف مراجعه کنید.

استفاده از افزونه موجود در وبسایت فراز اس ام اس:

برای اینکه بتوانید از پنل پیامکی وبسایت فراز اس ام اس استفاده کنید باید افزونه مکمل آن را برروی وبسایت خودتان نصب کنید. با ایجام این کار درگاه پیامکی وبسایت فراز اس ام اس به وبسایت شما وصل خواهد شد و می‌توانید در وبسایت خودتان از امکانات این افزونه با استفاده از درگاه پیامکی فراز اس ام اس استفاده کنید.

ارسال پیامک در ووکامرس

برای اینکار وارد پنل کاربری خودتان در فراز اس ام اس شوید. از منوی سمت راست موجود در این وبسایت گزینه خدمات وب سرویس را انتخاب کنید در این بخش باید به قسمت افزونه‌ها بروید. از طریقه گزینه افزونه‌ها می‌توانید افزونه مکمل فراز اس ام اس را دانلود کنید.

بعد از نصب وارد پنل مدیریتی وردپرس در وبسایت خودتان شوید. از منوی سمت راست در پنل مدیریتی وردپرس قسمت افزونه‌ها گزینه افزودن را انتخاب کنید و فایل دانلود شده افزونه را آپلود و فعالسازی کنید. حال می‌توانید از پنل پیامکی فراز اس ام اس برای وبسایت خودتان استفاده کنید.

اگر مراحل گفته شده را به درستی طی کرده باشید در سمت راست صفحه در پنل مدیریت وردپرس می‌توانید به گزینه ووکارمرس فارسی دسترسی پیدا کنید. بعد از نصب می‌توانید به راحتی پیکربندی‌های لازم برای استفاده از این ابزار قدرتمند را انجام دهید. انجام تنظیمات مختلف مربوطه سلیقه شخصی خودتان می‌شود. این افزونه امکانات زیادی دارد که می‌توان با استفاده از آن ایده‌های مختلفی را پیاده سازی کرد.

سخن آخر:

افزونه پیامک ووکامرس می‌تواند در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف کاربردی باشد. باید دقت داشته باشید که ارسال بیش از حد اس ام اس تبلیغاتی برای کاربران ممکن است آزاردهنده باشد پس در تعداد اس ام اس‌های ارسالی خودتان دقت کنید. همچنین ارسال اس ام اس بعد از هر خرید می‌تواند موجب افزایش اعتماد کاربر نسبت به وبسایت شما شود. همچنین اطلاع رسانی تخفیف‌ها و چشنواره‌ها که از طریق درگاه پیامکی معرفی شده امکان پذیر است می‌تواند فروش را بسیار افزایش دهد. اگر انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با این مقاله دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

آموزش جامع و کامل نصب وردپرس در لاراگون

نصب وردپرس در لاراگون کاربسیار ساده‌ای است. همانطور که می‌دانید وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. لاراگون یک...

معرفی بهترین افزونه‌ بک آپ گیری وردپرس

افزونه‌های بک آپ گیری وردپرس برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان و بازنشانی آن کاربرد دارند. در این مقاله به معرفی ۵...

استفاده از چند قالب در وردپرس چگونه است؟

استفاده از چند قالب در وردپرس یکی از کارهایی است که می‌تواند به زیباسازی هر چه بیشتر وبسایت شما کمک...

۱۲ مورد از پرکاربردترین ابزارک‌های وردپرس برای وب‌سایت‌ شما

در این مقاله برخی از مفیدترین ابزارک‌های وردپرس را معرفی می‌کنیم. این ابزارک‌ها به شما کمک می‌کنند تا از ظرفیت‌های...

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید