بهترین افزونه‌های ایجاد کیف پول در ووکامرس


نویسنده:
چهارشنبه 28 مهر 1400
افزونه کیف پول

در این مقاله به بررسی چند افزونه کیف پول در وردپرس خواهیم پرداخت. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ مختلف اقدام به ایجاد محیطی برای فروش اینترنتی کرده‌اند. اگر شما هم ادمین یک وبسایت هستید حتما می‌دانید که در سیستم‌های فروشگاهی راه‌های مختلفی برای ایجاد کیف پول مشتریان وجود دارد. در این مقاله به معرفی چند افزونه کیف پول در ووکامرس خواهیم پرداخت پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ووکامرس چیست؟

همانطور که می‌دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به ایجاد یک وبسایت به صورت کاملا حرفه‌‌ای کنید. ووکامرس یک افزونه است که بعد از نصب شدن بر روی وردپرس آن را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین می‌کند. این افزونه بیشترین میزان نصب در بین تمامی افزونه‌های فروشگاه‌ساز در وردپرس را دارد. اگر شما هم علاقه‌مند به ایجاد یک فروشگاه‌ آنلاین هستید حتما باید از این افزونه استفاده کنید.

برای یادگیری طریقه کار با این افزونه قدرتمند می‌توانید به دوره آموزش ووکامرس مراجعه کنید.

کیف پول الکترونیکی چیست؟

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای هستید. هربار که مشتریان وارد فروشگاه شما می‌شوند برای خرید وسایل مختلف از کیف پول خودشان مقدار پول مورد نیاز را به مسئول باجه می‌دهند و با وسایل خریداری شده از فروشگاه خارج می‌شوند. اینکار بسیار ساده است اما اگر از آنها بخواهیم بعد از هر خرید یک فرم طولانی از مشخصات کارت بانکی خودشان را پر کنند و کمی منتظر بمانند ممکن اس مشتریان کمی از این بابت اذیت شوند. حتی ممکن است بعضی از آن‌ها را از خرید کردن منصرف کنیم.

برای حل این مشکل از کیف پول الکترونیکی استفاده می‌کنیم. زمانی که مشتریان وارد فروشگاه اینترنتی شما می‌شوند با یک بار شارژ کردن کیف پول خودشان مانند یک کیف پول واقعی با آن رفتار کنند. این مزیت می‌تواند به طور چشمگیری در روند فروش را سریعتر کند که به طور حتم موجب افزایش فروش شما خواهد شد.

مقاله پیشنهادی : بهترین افزونه‌های فیلتر محصولات در ووکامرس

معرفی افزونه کیف پول در ووکامرس:

همانطور که گفته شد افزونه ووکامرس یکی از بهترین افزونه‌های فروشگاه ساز در وردپرس است. برای این افزونه قدرتمند افزونه‌های مکمل بسیاری نوشته شده است که برای مصارف مختلفی وجود دارد. یکی از این قابلیت‌ها ایجاد کیف‌ پول برای مشتریان است. افزونه‌های بسیاری در این زمینه طراحی شده است. در ادامه این مقاله به چند مورد از بهترین افزونه‌های ایجاد کیف پول الکترونیکی در ووکامرس اشاره خواهیم کرد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

1. YITH WooCommerce Accounts Funds:

افزونه کیف پول

YITH WooCommerce Accounts Funds یک افزونه کیف پول آسان و در عین حال قدرتمند برای WooCommerce است. این کیف پول مشتریان را قادر می‌سازد که یک کیف پول برای وبسایت خودتان ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند بعد از شارژ کردن کیف پول خودشان از خدمات آن استفاده کنند. نصب کردن این افزونه بسیار آسان است و باعث می‌شود که مشتریان بتوانند بعد از نصب کردن این ماژول برروی وبسایت شما از خدمات آن استفاده کنند. مشتریان می‌توانند به کیف پول خودشان وجوه را اضافه کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

علاوه بر این می‌توانید در صورت خرید مشتریان با استفاده از اعتبارات یعنی وجوه واریز شده در کیف پول آن‌ها را شامل تخفیفات کنید. همچنین هنگامی که وجوه مورد نظر شما به سطح مورد نظر رسید می‌توانید برای مشتریان خودتان ایمیل ارسال کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد از ویجت‌ها برای نمایش کیف پول در نوار کناری فروشگاه WooCommerce خود استفاده کنید. افزون بر این، این افزونه دارای چهار کد کوتاه برای نمایش وجوه است و به مشتریان امکان می‌دهد حساب های خود را به سرعت بارگیری کنند.

حتی می‌توانید درگاه پرداختی را انتخاب کنید که از طریق آن می‌خواهید مشتری شما وجه را به کیف پول خود واریز کند. همچنین، می‌توانید به مشتریان اجازه دهید تا هم با وجه کیف پول خود و هم با یک درگاه پرداخت دیگر پرداخت کنند.


2. WooCommerce Accounts Funds:

افزونه کیف پول

WooCommerce Accounts Funds یک افزونه کیف پول WooCommerce انعطاف‌پذیر و غنی از ویژگی است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا با ایجاد سپرده‌گذاری و افزودن وجوه به کیف پول، یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید. افزونه WooCommerce Accounts Funds به شما کمک می‌کند تا یک سیستم کیف پول انعطاف‌پذیر به فروشگاه خود اضافه کنید و با اطمینان از این که مشتریان وجوه خود را صرف فروشگاه شما می‌کنند، به فروش مکرر دست پیدا می‌کنید.

مشتریان می‌توانند در محدوده‌ای که شما تعیین کرده‌اید، پول را به کیف پول بارگذاری کنند. مشتریان فقط می‌توانند از وجوه واریز شده خود برای پرداخت سفارشات جدید در فروشگاه WooCommerce شما استفاده کنند. همچنین، وجوه سپرده‌گذاری شده توسط مشتریان می تواند به آنها بازگردانده شود. همچنین می‌توانید وجوه هر مشتری ثبت شده را در فروشگاه WooCommerce خود بررسی و ویرایش کنید.

به طور کلی ، اگر به دنبال افزونه کیف پول WooCommerce هستید، WooCommerce Accounts Funds ارزش یکبار امتحان را دارد.



3.TeraWallet – For WooCommerce:

افزونه کیف پول

TeraWallet یکی از بهترین افزونه‌هایی است که به مشتریان اجازه می‌دهد که پول خودشان را در یک کیف پول دیجیتال ذخیره کنند. در این افزونه هم مانند بسیاری از افزونه‌های دیگر مشتریان می‌توانند پول خودشان را در کیف پول دیجیتال ذخیره کنند. مشتریان می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف پرداخت که توسط سرپرست تعیین شده است، پول خود را به کیف پول خود اضافه کنند. مدیر می‌تواند قوانین بازپرداخت پول را با توجه به قیمت سبد خرید یا محصول تعیین کند.

مشتریان مبلغ برگشتی خود را در حساب کیف پول خود دریافت می‌کنند. سرپرست می‌تواند بازپرداخت به کیف پول مشتری را پردازش کند. اگر به دنبال یک افزونه ایجاد کیف پول الکترونیک برای وبسایت فارسی خودتان می‌گردد می‌توانید به راحتی از این افزونه استفاده کنید. به جرئت می‌توان گفت این افزونه بهترین افزونه کیف پول در ووکامرس است.



سخن آخر:

تجارت الکترونیک امروزه یک امر حیاتی در هر کسب‌وکاری است. لذا باید سعی داشته باشید که فروشگاه اینترنتی شما کاملا برای مشتری لذت بخش باشد. یکی از مواردی که باعث افزایش کاربرپسند بود فروشگاه شما می‌شود استفاده از افزونه کیف پول الکترونیک است. برای اینکار می‌توانید از افزونه‌هایی که در این مقاله معرفی شد استفاده کنید. همچنین پیشنیاز این مقاله یادگیری ووکامرس است. برای اینکار می‌توانید از مقاله آموزش ووکامرس استفاده کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

المنتور چیست؟ معرفی یکی از افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس

المنتور یک افزونه است که با استفاده از آن می‌توانید قسمت‌های مختلف سایت وردپرس خود را تغییر دهید.

معرفی افزونه WP Smush برای بهینه‌سازی تصاویر در وردپرس

برای کاهش حجم تصاویر و بهینه‌سازی آن همچنین برای تغییر سایز تصاویر بزرگ و پر حجم بهتر است از افزونه...

نحوه پیاده سازی تیکت پشتیبانی در وردپرس به صورت صفر تا صد

در این آموزش از ادمین سایت سعی داریم به طور کامل به نحوه پیاده سازی تیکت پشتیبانی در وردپرس بپردازیم....

BreadCrumb چیست؟ چگونه آن را در وردپرس فعال کنیم؟

BreadCrumb یک راهکار کاربردی برای راهنمایی کاربران به جهت درک ساختار سایت است که در سئو هم تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید